KilosaProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkanSebab untuk pasaran industri yang menyus

  • masa pelepasan:2024-01-13 16:52:17
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:156
  • Penerangan pantas:

    Kilosa,Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesu

Kandungan artikel

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Pengubah terbenam minyak

KilosaMelangkah proses pengubah jenis kering?

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

VirginiaSelepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Apabila pengubah keluar dari fasa,KilosaCore pengubah distribusi, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering


KilosaProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkanSebab untuk pasaran industri yang menyusut



Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Dalam keadaan biasa,KilosaKomponen pengubah terbenam minyak, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Kepastian KualitiAkhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, lock the fault point and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama,KilosaPenukar langkah-naik AC, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.


KilosaProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkanSebab untuk pasaran industri yang menyusut



Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Pembangunan potensiOperasi pengubah tenggelam minyak

Ini ialah contoh teknik penggunaan kuasa sebagai penyimpanan kuasa. Alasan utama ialah kaedah pengiraan biasa mengabaikan kehilangan tembaga.

Pengubah kuasa

KilosaBunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Penghakiman cacat pengubah kuasa

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

KilosaMaklumat produk lain
  • OrleansJembatan naik bimbit hidraulikLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan

    OrleansJembatan naik bimbit hidraulikLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan

  • Benteng sekhbehJembatan naik hidraulik bergerakPenyesuaian program

    Benteng sekhbehJembatan naik hidraulik bergerakPenyesuaian program

  • Benteng sekhbehPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakPasaran kembali pulih setelah jatuh

    Benteng sekhbehPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakPasaran kembali pulih setelah jatuh

  • Benteng sekhbehPemulihan Semi-AutomatikCara penyelenggaraan dan penyimpanan selepas digunakan

    Benteng sekhbehPemulihan Semi-AutomatikCara penyelenggaraan dan penyimpanan selepas digunakan

  • MashhadPengendali pengubah jenis keringPermintaan yang lemah mungkin masih berada dalam tekanan dala

    MashhadPengendali pengubah jenis keringPermintaan yang lemah mungkin masih berada dalam tekanan dala

  • New OrleansPlatform angkat elektrikCara melakukan ujian tekanan

    New OrleansPlatform angkat elektrikCara melakukan ujian tekanan

  • New OrleansJembatan naik bimbit hidraulikApa perkara yang perlu diberi perhatian dalam pengeluaran

    New OrleansJembatan naik bimbit hidraulikApa perkara yang perlu diberi perhatian dalam pengeluaran

  • PerugiaJembatan naik hidraulik bergerakSyarikat perlu mempertimbangkan keseimbangan kepentingan

    PerugiaJembatan naik hidraulik bergerakSyarikat perlu mempertimbangkan keseimbangan kepentingan

  • segera:Peringatan: Maklumat KilosaProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkanSebab untuk pasaran industri yang menyus memberi anda KilosaProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkanSebab untuk pasaran industri yang menyus oleh syarikat kami, perkhidmatan KilosaProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkanSebab untuk pasaran industri yang menyus dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KilosaProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkanSebab untuk pasaran industri yang menyus, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KilosaProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkanSebab untuk pasaran industri yang menyus. KilosaProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkanSebab untuk pasaran industri yang menyus di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KilosaProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkanSebab untuk pasaran industri yang menyus, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!